Verzendingen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wat ontzettend leuk dat je bij ons een bestelling wilt plaatsen! Na het plaatsen van jouw bestelling bij Fan of Flowers zal deze binnen een tot vier werkdagen worden verzonden. Ieder boeket wordt met de hand zorgvuldig en gedetailleerd samengesteld om de natuurlijke schoonheid van het boeket tot leven te laten komen. Zo snel als dat je bestelling onderweg is, ontvang je een e-mail met een track & trace code om je bestelling te kunnen volgen.
Heb jij je bestelling met spoed nodig? Neem even contact met ons op dan kijken we met je mee wat we voor je kunnen betekenen.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
De verzendkosten van jouw bestelling bij Fan of Flowers zijn gratis bij een aankoopbedrag boven de € 100,00. Is de bestelwaarde minder dan € 100,00 ? Dan rekenen wij € 6,95 voor het verzenden van jouw bestelling.
Binnen welke levertijd kan ik mijn bestelling verwachten?
De standaard levertijd binnen Nederland bedraagt meestal één tot twee werkdagen ná verzending van jouw bestelling. Heeft u een bestelling geplaatst en woont u niet in Nederland? Geen enkel probleem! De levertijd kan dan variëren van drie tot vijf werkdagen.
Met welke bezorgservice wordt mijn bestelling geleverd?
De bezorgservice van je pakket is vaak terug te vinden in de trackinginformatie die je hebt ontvangen. Heb je een verzendbevestiging of een trackingnummer? Daarin staat meestal duidelijk aangegeven welke vervoerder wordt gebruikt, zoals PostNL, DHL, DPD, of een andere pakketdienst.
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Onze zijden boeketten en/of vazen worden met liefde en zorg verpakt in beschermende materialen en een stevige doos. Dit om ervoor te zorgen dat ze in perfecte staat geleverd worden.
Mijn bestelling is helaas beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?
Dat vinden wij heel erg vervelend om te horen, onze excuses! Wij besteden veel aandacht aan het zorgvuldig inpakken van onze bestellingen om beschadigingen zo veel als mogelijk te voorkomen. Indien jouw bestelling toch een beschadiging blijkt te hebben, neem dan binnen twee werkdagen contact met ons op! Zo kunnen we samen kijken hoe we het zo goed als mogelijk kunnen oplossen voor je en ondersteunen wij je (indien nodig) in het retourproces én het ontvangen van een nieuw product.
Zijn de verzendkosten langer tijdens de feestdagen en/of bij kortingsacties?
Tijdens de feestdagen en/of bij kortingsacties komen er veel bestellingen bij ons binnen waarvoor dank! Omdat wij iedere bestelling met dezelfde zorg en liefde willen samenstellen, kan het voorkomen dat de verzendtijd in deze periode langer is dan normaal. Echter streven wij ernaar ervoor te zorgen dat jij zo snel als mogelijk kunt genieten van jouw droomboeket van Fan of Flowers.
Help! Mijn bestelling is nog niet aangekomen.
In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat jouw bestelling er langer over doet dan normaal. Onze excuses hiervoor. Echter hebben wij geen invloed op de drukte en verzendingen bij de gekozen bezorgservice van jouw bestelling.
Maak je je zorgen over jouw bestelling? Neem dan eerst contact op met de betreffende pakketdienst. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact met ons op en dan proberen wij je te helpen jouw deze zorgen weg te nemen en kijken wij graag mee hoe het verzendingproces ervoor staat!